luni, 15 mai 2017

Lunea recunostintei - Familia

 Familia este scoala in care esti deopotriva profesor si elev.                          
                                                   Ioan Gyuri Pascu
                       
sursa FB

Familia este biserica de acasa .
                                            Sf. Ioan Gura de Aur 

În orice context, familia este alcătuită din existenţa celuilalt.                                             
                                                         Teodor Dume
            ... personal rezonez foarte mult cu :
 Am învăţat că familia nu-ţi va fi întotdeauna aproape. Poate părea ciudat, dar oameni care nu-ţi sunt rude pot să aibă grijă de tine şi să te iubească şi să te înveţe să ai din nou încredere în oameni. Familiile nu sunt biologice.
                                             Kathy Kane Hansen 
          ...si aleg sa ma ghidez dupa :
                               
  Si daca totusi e " Cer variabil "...de la Parintele aveti o povata ! Sa cerem ajutor in vremuri de incercare si Sfantului Efrem cel Nou , ocrotitorul familiei.
   Am mai scris despre familie aici   si aici  !
             Saptamana binecuvantata alaturi de cei dragi !
                            
FB

4 comentarii:

  1. imi place citatul regretatului Gyuri! avea dreptate mare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca asta e greseala primordiala a parintilor si bunicilor din ziua de azi , faptul ca nu constientizeaza , ca pot invata multe de la si prin copilasii lor , ca ei copilasii sunt lectii de viata ! Te pup, Coco !

      Ștergere
  2. Da, da...și eu cred căpovestea sângelui care nu se face apă este supraevaluată.:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-ai aruncat mingea la fileu cu acest coment. Supraevaluata , putin spus !!! Preotul mi-a zis sa fug , ca mama ar trebui sa fie una !! Sa le dea Domnul sanatate rudelor si viata lunga .... ca eu-mi vad de familia mea ( MULTUMESC DOAMNE PENTRU EA !!)! Simt eu ,ca noi doua am avea ce ne povesti !! Te imbratisez cu drag ,Laura!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină