duminică, 30 aprilie 2017

Jurnal

Pentru astazi ... 30 aprilie 2017
                                                  
Afara ... a fost soare si caldut . Copacii au ramas fara flori , fructe mici facandu-si aparitia. Primim in schimb o multitudine de triluri ! 
Mă gândesc ... ca daca scriam ieri , poate eram mai plin de roz pe-aici!  ... Ma straduiesc sa vad "partea plina"  din tot si toate ... Ma straduiesc, sa nu ma las acaparata de mizeria altora , de placerea lor de-a da vina  pe altii ,de-a minti cu nerusinare , de a nu-si asuma nimic .  Ma simt extrem de obosita si epuizata psihic .... simt nevoia sa spun cuiva tot ... am nevoie de confirmari ca nu-s nebuna , ca nu mi se pare si  ca ceea ce mi se intampla, e peste limite de nefiresc . Si totusi rezonez cu asta :
  " Am tot timpul senzația că Doamne-Doamne are un plan cu mine… și tare i-aș face pe plac și l-aș îndeplini cât mai repede dacă aș ști, simplu și clar, care e."      -  Oana Pellea "Jurnal"  
De unde invat ... din raspunsul la intrebarea "de ce"... din dorinta de a afla "cum sa...", din faptul ca am constientizat mai mult ca oricand, ca deciziile-mi sunt conditionate de lucruri, de locuri , de altii ... ca inca mi-e foarte frica !
Sunt recunoscătoare pentru ... toate cele de saptamana trecuta + rugaciuni   .... si un mare cadou de acasa - urda proaspata  ! A fost delicioasa  !!!
Din bucătărie ... omleta cu avocado si cascaval , pizza din paine tost  ... si ce mai e prin frigider ... relax , ca nu se moare de foame ! Mai scotocim prin retetar !
                                       
Citesc ... "Echilibrul emotional " Roy Martina - m-a tarat intr-o confuzie inca din primele pagini ... am pus-o pe seama traducerii nepotrivite, ca sa pot trece mai departe !
Ceea ce astept (sper) ... VREAU CU TOATA FIINTA MEA o rezolvare  cat mai rapida , benefica si potrivita pentru mine si familia mea ,  care sa inlature pentru totdeauna blocajul in care ne aflam acum .
Ce mai mesteresc ...resturi de pasta polimerica fimo.... in faza de " las sa fie-acolo, ca nu se stie cand imi trebuiesc ! "

Ascult ...  desene animate ... fiecare cu-ale lui .
În casa ... niste treburi ... am cam neglijat agenda ...lista e lunga !
Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa merg cu Atilut in parc !
Imagini de  împărtășit:  😀 mini-vacanta -
                                
                                           
                    
am fost intrebata .. unde ii este coada !?... n-a avut !
are in schimb 1 milion de minunatii de spus , de aratat , de dat !!
                        Jurnalul e gazduit de Taniusa !  Saptamana cu multe satisfactii si realizari , va dorim !   
                                                       
sursa
 
                                                                 Va imbratisez cu drag !  

6 comentarii:

  1. Daca toata lumea si-ar face atatea ganduri ca tine, ca mine...universul ar fi fost un loc mai bun. Sunt unii carora chiar nu le pasa de raul pe care il fac. Nu merita decat indiferenta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Bun" e el in sine un cuvant prea mare , caruia omenirea i-a atribuit atata relativitate , cautand de fapt scuze. M-as multumi cu echilibru.Asa ne-am accepta mai usor neputinta ! Multi nici indiferenta nu o accepta , pentru ca mintea lor tese scenarii ,care-i fac sa se simta amenintati !!Si ataca "preventiv" - sa fie acolo ca nu se stie ! In astfel de cazuri , distantarea fizica e cea mai indicata ... si uneori asta e greu de pus in practica. Constientizezi atunci, ca singurii aliati raman rabdarea si credinta !... Te imbratisez cu drag ,Laura !

      Ștergere
  2. O surpriză minunată, pagina ta de jurnal, dar și o dojană pentru mine: nu am mai scris de atât de multă vreme în jurnalul meu... Mi-ai făcut dor de el.
    Cățelul Ati e tare frumos și cred că îți alină un pic sufletul în momentele grele. Sper să vi se rezolve cu bine problemele.

    Săptămână excelentă, Gabriela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Zina !Toti trecem prin pauze mai lungi sau mai scurte,fiecare cu motivele lui...Atilut este un minunat ! Multumesc pentru vizita! Zile cu spor si voie buna!

      Ștergere
  3. Esti mereu intr o lupta cu tine si cu ceilalti si mereu intr o suferinta. Esti acolo si esti aici, esti cine vrei tu si cine vor ceilalti, esti prezenta si absenta, esti un ghem de ace si un ghem de nelonisti, esti inchisa si deschisa la frumos:). Gabita fii de treaba cu tine, in primul rand cu tine:). Nu mai esti omul care a plecat din Romania, am citit undeva ca scopul furtunii este sa ne faca sa evoluam:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt la faza de prioritizare, Anca. Ma doboara dezamagirile. Mai am sigur ceva trepte de urcat , pana m-oi cali cum trebuie. Sper doar ca ce azi pare imposibil , maine sa se intample! ... Multumesc draga mea draga !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină