sâmbătă, 7 ianuarie 2017

Jurnal (cuvantul anului )



Pentru astazi ... 7 Ianuarie 2017
                                        
Afara ... a nins , a fost si-un pui de ger , acum e binisor !
Mă gândesc ... doar multumesc !
De unde invat ...  din proverbul " la pomul laudat , nu te duci cu sacul ".
Sunt recunoscătoare pentru ... ca Atilut pana acum nu mi-a mai facut nici o criza , functiile sunt normale ! Diana e mai bine cu manuta , iar eu in sfarsit am avut o noapte mai odihnitoare !
Din bucătărie ... nimic gatit, dar gandesc la ceva rapid , un piure cu carnati si mai apoi o ciorba de pui .
Citesc ... despre cuvantul anului . In 2015 a fost "iertare", in 2016 am ales "perseverenta" - nu mi-au iesit nici unul nici celalalt ! Inca mai lucrez la ele si acum ! ... Pentru anul acesta am avut o lista lunga : aleg , a sti , echilibru , claritate , libertate, benefic ,bunastare , acceptare , a dobandi .... si inca vreo doua la care insa am renuntat rapid .  Dupa lungi analize  facute in puterea noptii - caci ce are omul mai bun de facut noaptea ! - am ramas la cuvantul  ECHILIBRU  !... Ce mi-am propus sa fac ,  pentru a-mi insusi in fiecare zi semnificatia cuvantului , n-am sa etalez aici , pt ca e o promisiune facuta in primul rand mie . Insa  , pentru usurinta  si constientizarea zilnica, am sa scriu cuvantul acesta pe fiecare pagina din agenda  si  jurnal  ! ... Deci , precum versurile unui cantec , zic ... sa vedem , sa vedem , sa vedem,  ce-o sa iasa !!!
Ceea ce astept (sper) ... sa avem sanatate si liniste in suflete dar si  ( macar putina ) implinire  !
Ce mai mesteresc ... nimic deocamdata . Imi vin impulsuri de moment , insa nu s-a lipit nimic de mana . Cred ca am sa mai termin cu pasta polimerica  , caci n-as vrea sa se usuce .
Ascult ... linistea
În casa ...  toate-s imprastiate , cafeaua mea nu si-a facut efectul  ( ca doar trebuie sa cada vina pe cineva/ceva si pentru asta , nu !?)... hai ca n-o fi bai !
Unul dintre lucrurile mele preferate ...  sa termin ceva ce-am inceput demult si sa constat ca , nu trebuie sa-l modific cu nimic , ca inca-mi place asa cum l-am gandit de prima data .
Planuri pentru sfârșitul săptămânii ... aprovizionare  si ... doar noi .
Imagini de  împărtăşit :
                                     
                                                                
                  Multumesc  Taniusa pentru gazduirea jurnalelor noastre si sper sa revi pe blog  cat mai cand ! 
                    Zile cu tihna , va doresc !!                                                            
     

15 comentarii:

  1. Cred ca poti sa te apuci de martisoare! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fix la asa ceva ma gandeam ! Liniste si inima buna s-avem , ca de idei nu ducem lipsa . O sa incerc si ceva nou - bratari din margelute. Multumesc mult Laura,pentru vizitele tale dese si pentru incurajari !Te pup !

      Ștergere
  2. Ce bucurie ca manuta Dianei e bine si catelul la fel:).. Imi place mult cuvantul echilibru, e foarte departe de cum sunt eu, dar e ca un magnet pentru mine:). Sa dea Domnul sa-ti gasesti echilibrul!Imi place mult imaginea cu livada, este si la noi in pe strada o livada exact la fel:), poate suntem vecine;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaa si pupicele si masajul , au facut minuni manutei nazdravane !! Multumesc Domnului cu recunostinta pentru insanatosirea lor! ...Livada e in drumul nostru catre parc . E asa de frumoasa , incat mi-am propus sa o pozez in fiecare luna si asa voi surprinde si trecerea anotimpurilor ! ... Daca m-ai intreba pe mine , eu te vad foarte echilibrata , pe cuvant de onoare! Echilibrata , hotarata ,sigura pe ceea ce vrei ! Un om care prin felul lui de a fi , motiveaza si scoate ce-i mai bun din ceilalti , fara nici macar sa-si propuna asta !!! As fi mai mult decat bucuroasa sa fim vecine ! Esti un om minunat! Te imbratisez cu drag , Anca !

      Ștergere
  3. La multi ani!Fie ca noul an sa iti indeplineasca toate gandurile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La multi ani si voua , cu spor in toate cele bune ! Multumesc pentru vizita ! Imbratisari !

      Ștergere
  4. sa ai un an frumos, cu sanatate!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel, om frumos ! Un an plin de realizari tie si familiei , si cu multe calatorii asa precum iti doresti !

      Ștergere
  5. Ce cuvânt bun ai ales!!!! Am cunoscut si eu pe cineva care avea un duhovnic( acum mutat in cer ) care i amintea mereu in orice problema de calea de mijloc si echilibru. M a impresionat mult pentru ca si mie îmi lipsește! Sa dea Dumnezeu ca acest cuvânt sa lucreze in inima si n viața ta draga Gabriela!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi doresc tare mult ca acest cuvant sa-si puna amprenta cat mai mult in planul fizic ! Am mare nevoie de asta !... E o mare provocare , pt ca UNEORI , chiar nu depinde numai de noi ! De noi depinde, doar cum ne raportam la ce ni se intampla , dar faptul CA NI SE INTAMPLA , e mai greu de suportat , acceptat , echilibrat ! Mie pana si preotul mi-a zis sa ma indepartez cat mai repede de aceste situatii si oameni ! " Ai incercat , n-a mers , atungi fugi ! Oamenii cu astfel de vicii se nenorocesc si pe ei si familiile lor " - cam astea au fost cuvintele ! ... ALEG sa reusesc ! ... Multumesc si te pup dulce , draga mea Ioana !

      Ștergere
  6. Sper sai parte de un an minunat,asa cum ne dorim cu totii sa avem.
    Ma bucur sa te "cunosc"
    Mi-ai dat idee de piure..nu am facut de mult si sotului mei ii place mult...
    Nu m-am gandit la un cuvant..poate pentru ca imi vin atatea in minte acum...
    Sper ca cel ales de tine sa te inspire..
    O zi minunata iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita si gandurile tale ! ... Vei sti cu siguranta care e cuvantul , trairea , dorinta ... mai ales dupa ce va veni oficial micul sufletel in casa ! Ma bucur ca te-am inspirat cu o idee de meniu ... eu am luat din casuta ta virtuala o maaaree doza de frumos ! Iti multumesc si te mai astept pe-aici ! Imbratisari si sarcina usoara , cat a mai ramas din ea!!!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină