duminică, 6 decembrie 2015

Jurnal de femeie simpla

Pentru astazi ... 6 decembrie 2015 . Azi mi-am dat seama ca eu nu am postat mozaicul lunii noiembrie , asa ca-l postez acum 
                         
Afara ... soare si cald la pranz , acum frig
Mă gândesc ... la cate poate indura un om
De unde invat ...  din pasii facuti zi de zi
Sunt recunoscătoare pentru ... posibilitatea de a darui . In noiembrie am incercat sa constientizez, pentru ce multumesc . Mi-a placut ideea de aici , asa ca am pus-o in practica 
                              
Din bucătărie ... paste cu carne si mancarica de ciuperci
Cu ce sunt imbracata ...  pijamale
Citesc ... bloguri si retete
Ceea ce astept (sper) ... sa descopar de unde e lama de  lichid din spatiul Douglas , sa vina ziua de maine cu spor si rabdare  
Ce mai mesteresc ... nimic ... mi-as face o coronita pt geam ...
Ascult ... cum bunghiseste Diana in germana , dorind sa inteleaga cum sa faca experimente...
                           
   
...cadoul de la Mosul Nicolae o fascineaza !
În casa ... insirate
Unul dintre lucrurile mele preferate ...  scaunul balansoar
Planuri pentru saptamana ce va urma ... curatenie pe zone si in foarte mare amanunt
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:    biblioteca din tramvai - la Iasi , mai multe detalii aici
                               



     Taniusa  ne gazduieste jurnalele in fiecare saptamana . Daca va place , va puteti alatura .
     Va doresc o saptamana usoara si plina de frumos !  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină