marți, 13 octombrie 2015

Momentul de sinceritate !

                        De ce n-as mai vrea in Romania !
                          
     A  SE INTELEGE  , ca  NU  incep  sa-mi doresc asta ! NICIDECUM ! ACASA  e cel mai bine!               
sursa google

         Dar inainte de a spune de ce , inca din start  vreau sa fie clar , totul tine de perceptia realitatii fiecaruia ! 
          De ce-ul asta , ar fi mai mult o lista de dorinte , A LUCRURILOR PE CARE MI LE DORESC SCHIMBATE in tara !
     
       VREAU SA VAD,  CA CEL CARE  ABANDONEAZA ANIMALELE PE STRAZI  (cai , pisici , CATEI  ) sunt ASPRU pedepsiti  , iar  TOTI DEZAXATII  CARE LE BOLOVANESC sau LE CALCA CU MASINA , SA PLATEASCA BANI GREI sau  sa le fie LUATA  LIBERTATEA   !!!!!!! 
    
        Vreau scoli curate si o PROGRAMA SCOLARA,  CARE SA VALORIFICE POTENTIALUL COPILULUI  si  mai vreau , un COMPORTAMENT AL DASCALILOR CARE SA CREASCA STIMA DE SINE A COPILULUI  si nu imaginea lui de dascal .
     
        Vreau un sistem de asigurari de sanatate ca in Germania  - EI DA , e singurul lucru pe care-l APRECIZ la nemti  ! ( Na ,c-am spus-o !!!) 
       
      Imi mai doresc , legi facute cu  DEMNITATE SI  RESPONSABILITATE , legi care sa nu aiba portite de scapare , pentru cei care le incalca ! 
        
        DAR CEL MAI MULT imi doresc , ca fiecare parinte  SA-SI EDUCE COPILUL, IN SPIRITUL RESPECTULUI  fata de tot ce-l inconjoara , sa-l educe in spiritul IUBIRII  !
                      
                         IMI DORESC TOATE ASTEA , DIN INIMA PENTRU ROMANIA !
                     Tine de fiecare din noi , sa ne simtim bine ACASA ! 
                                               
                           
      
    

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ehe , visez si eu la o viata mai usoara ! Oftica mare mi-e ,ca stiu , ca unele s-ar putea schimba ! ...Privita insa din alt unghi problema , cred ca ma framanta atat de tare ( mai ales cea cu animalutele), pentru ca INCA nu am gasit cum sa fac , sa nu ma mai afecteze atat de tare ! Probabil daca as sti cum sa gestionez toate aceste sentimente provocate de ceva din exteriorul meu , atunci as putea sa trec mai usor peste ! ...zic! .....Te imbratisez cu drag , Rodica !

      Ștergere
    2. si eu te imbratisez si te sarut !
      rodica
      PS .IMI PLACE CE POSTEZI SI TE SIMT APROAPE DE SUFLETUL MEU ,

      Ștergere
    3. Multumesc din tot sufletul pentru apreciere , Rodica ! O mare bucurie mi-au adus vorbele tale ! E mare lucru pentru mine !..... Pupici dulci !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină