sâmbătă, 31 octombrie 2015

Jurnalul unei femei simple !



Pentru astazi ... 31 octombrie 2015
Afara ... cam inervant . Cer acoperit de nori , aer racoros , parca nici pasarelele nu mai sunt asa de cantacioase . Noroc de crizantemele din gradina si putinii trandafiri ramasi , caci doar asa te mai poti bucura de o pata de culoare . Mi-e dor de soare !!!
Mă gândesc ... la tragedia din Bucuresti . Dumnezeu sa-i ierte  pe cei plecati si multa sanatate celor care sunt in spitale . Pe de alta parte , iarasi un caz , ca mai toate altele din tara , unde nu se priveste cauza ci efectul . Cine e de vina ca acel club functiona fara toate avizele necesare ? Vreau sa vad oamnenii institutiilor de control , trasi la raspundere . Nu va fi nimic din toate astea , pentru ca toate merg pe practica mitei si a ignorantei !... Pot sa mai fie inca 20 de astfel de tragedii si nu se vor trezi ! Ma opresc ...n-are rost ... pacat de tineretea lor !
De unde invat ... din carti , din astrograma , din observare  , din neputinta , din esec , de la animale, de la copii ...de la si prin oameni si natura. 
Sunt recunoscătoare pentru ... spiritul de observatie , intuitie si creativitate  . Mi-as dori mai multa perseverenta si determinare .
Din bucătărie ... pizza , branza de vaci , si fasole in curs de pregatire si om mai vedea . Ma duce  gandul la o crema de zahar ars.
Citesc ...amestecat .
Ceea ce astept (sper) ... sa inteleg : de ce am impresia ca nu am destul timp , de ce ma simt mereu obosita , de ce-mi pierd rabdarea uneori si... inca cateva !
Ce mai mesteresc ... un dovleac decorat 
                 
Ascult ... Minunea mea vorbeste ...ceva  , in timp ce-si face curatenie in casa de papusi .Asa zice ea , ca-si face curatenie ...dar stim , ca de fapt se joaca, nu ?!?
                             
În casa ... e ordine , doar bucataria , cum e si firesc , e in plina "framantare ". Toate vor fi la locul lor pana diseara , ca sa avem o duminica relax!
Unul dintre lucrurile mele preferate ... sa scriu de mana .
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... aprovizionare  azi , apoi maine in functie de vreme , cred ca la un spatiu de joaca pentru copii . 
Imagini pe care am gândit să le  împărtășesc:
                      
O zi de octombrie cu soare !

Darurile toamnei !

Culori in gradina ,un pitic  si manute darnice !
                                
Magie !
     Si pentru ca e final de octombrie , iata si mozaicul acestei luni ABSOLUT MINUNATE :
                           
                Gazda jurnalelor noastre este Taniusa !  
               
Bun venit noiembrie  !!
 
               

3 comentarii:

  1. Istorie mare cu aceasta casuta ! O are de pe la 5 ani cred , si am plimbat-o peste tot , deci inevitabil si-n Germania , desi nu este asa mititica ca si dimensiune ! ...Nici eu nu vreau , doar ma gandeam ! ...Multumesc pentru vizita si gandurile frumoase , Luiza ! Te imbratisez cu mult drag si-ti doresc si eu zile cu spor si bucurie !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină