luni, 12 octombrie 2015

Jurnalul unei femei simple

       

 Pentru astazi ... 12 octombrie 2015 ...Deja mijloc de octombrie ! Repede mai trece timpul asta !
Afara ... Ieri a fost soare dar frig . Au fost zile ploioase , mohorate de toamna autentica .
Mă gândesc ... La rezultatul analizelor (biopsiilor), la simplitate (cu cat mai putine lucruri), la cum sa comunic mai bine cu Diana. Mi-as dori sa redevin ce eram si cum eram candva: mai sigura pe mine si fara frici .
De unde invat... Din dualitatea lucrurilor , din partea plina a paharului ,de la Niculina Gheorghita.
Sunt recunoscătoare pentru ... rabdare si luciditate .
Din bucătărie ...Supa de galuste , pilaf , ciulama de ciuperci , clatite (sambata) ,gogosi (duminica), fructe si ce-o mai da Domnul de-acum in colo . 
Cu ce sunt imbracata ...acum in pijamale. E tarziu , toti dorm , doar eu si pisicul mai "bantuim" in teritoriu .
Citesc ... nimic .
Ceea ce astept (sper) ... Sa am curaj . Sa-mi revin si sa pot spune "stop-joc, acum eu decid ".
Ce mai mesteresc ...am terminat micul goblen si mi-am facut un aranjament tomnatic cu lumanare ...
                     
                   
 ...si un "ceva" in forma de casuta 
            

      Mi-ar placea totusi, sa am mai mult spor cu decorarea interiorului  ( in sensul figurat ,a se intelege ).
Ascult ... o emisiune tarzie in noapte .E despre oameni care si-au gasit rostul in viata , facand ce le place si reusind sa si traiasca din asta . Oameni fericiti !
În casa ...ca dupa o zi de duminica .
Unul dintre lucrurile mele preferate ...sa am cu cine vorbi lucruri interesante , sa dezbatem idei , nu situatii.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: 


    Flori primite in dar ...fara nici o ocazie . Le ofer virtual Ancăi ,PENTRU CA ...(stie ea de ce). Multumesc Anca , draga mea !  
Taniusa ne gazduieste jurnalele .
  O saptamana plina de minuni va doresc  si ...

10 comentarii:

  1. Multumesc Gabita, chiar ma uitam la ele inainte sa citesc si ma gandeam ca ar trebui sa-mi cumpar si eu:). O saptamana plian de spor la decorat:), in liniste si bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti le-as darui personal ...daca as fi prin preajma ! Multumesc inca o data ! Pupici si imbratisari draga mea ,draga !

      Ștergere
  2. Ce flori frumoase! Mai ales cand vin in dar pe neasteptate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt cu adevarat frumoase ! Primite in dar de la sot , sunt deosebite ! ...iar culoarea mi-a taiat rasuflarea ! ...Te imbratisez !

      Ștergere
  3. Sa dea Domnul sa fie analazele bune, Florile sunt superbe am si eu in curte gata sta sa infloreasca! O saptamina frumoasa draga Gabriela!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru urari si aprecieri ! ...Va fi un vis in gradina , cand vor inflori ! De aia zic eu ca toamna-i magica : desi ploiasa si uneori mohorata , e plina de contraste si culori ! O toamna magica-ti doresc ,Taniusa !

      Ștergere
  4. am inceput o carte si din pagina in pagina am cresuct ca ti-ar folosi si tie sa o citesti
    http://realrawfood.com/sites/default/files/book/You%20Can%20Heal%20your%20Life%20-%20Louise%20L.%20Hay.pdf

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc , draga Femeie ! Am achizitionat cartea asta vara , deoarece ma preocupa tabelul din interior , despre cauzele spirituale ale bolilor ! Am citit din ea , recunosc , mai mult pe ici si colo .Mi-am propus, sa o reiau cu un caiet de notite si-un creion langa . Asa poate voi reusi sa vizualizez mai bine ce am de facut. Lucrez cu afirmatii de ceva vreme si incep, sa se vada CAT DE CAT roadele rabdarii si acceptarii . Te imbratisez !

      Ștergere
  5. Sanatate multa! sa fie bune rezultatele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Loredana ! Asteptarea ma cam pune pe jar ! Multa sanatate si tie, sufletel drag !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină