duminică, 25 octombrie 2015

Jurnal de femeie simpla !!!

  
Pentru astazi ... 25 octombrie 2015 
Afara ... Nu prea placut ! Bate vantul si e frig !
Mă gândesc ... cat de putin mai este pana la craciun. Ma gandesc deja, la niste decoratiuni drept cadouri . Gandesc apoi , ca urmeaza "Luna recunostintei " - provocarea pe care Irina in casuta ei virtuala  "Dulce casa " , a lansat-o anul trecut , si la care am participat . Inca nu stiu , daca anul asta  o sa spun "prezent" virtual acestei idei , insa sigur  jurnalul va fi copletat in fiecare zi in viata reala ! 
       
     Mi-ar fi placut sa pot face anul asta din caminul  MEU un colt de rai !!! 
      Apoi ma tot gandesc , ca mi se tot invart in minte cuvintele " trebuie sa te reinventezi " !!!!...Ma mir si ridic si-o spranceana , intrebandu-ma , cum ? ....Multe ganduri !   
De unde invat ... Normal ca de la viata ! Nici ca am un invatacel mai bun !! Sunt in cautari si raspunsurile incep sa vina ... si pentru ca vreau mai mult , sper sa mi se si confirme credintele !
Sunt recunoscătoare pentru ... SANATATE !!!   Au venit rezultatele - joi , dar n-am avut timp sa scriu , caci vineri dimineata , am fugit repede cu Diana la medic -otita - ....si sunt buneeee !! Nimic de tip canceros sau autoimun . Ulcer pe stres si aciditate foarte mare in organism . O controlam in continuare pe " prietena mea"  HP  , si mergem pe tratament naturist in paralel , atat pentru ea cat si pentru fiere , care e atat de lenesa si strangulata , de s-a mirat si doctorita ,cum am convietuit impreuna pana acum  !  
Din bucătărie ...

ciuperci cu mamaliga si mujdei de usturoi , bors de pastai , salata de vinete , chiftele si nelipsitele clatite , caci inca nu ne-am saturat de ele - suntem mai rau ca americanii !!! 
                
Patrupezi cuminti , in asteptarea clatitelor !

 Citesc ... ce-mi pica sub nas si cu care rezonez !

Ceea ce astept (sper) ... E o liniste care ma cam sperie! Insa ... eu sunt dintotdeauna tot ce este potrivit si perfect pentru mine , deci sigur vor veni clipe de minuni si magie ! Asa ca , multumesc Doamne pentru tot ce sunt si am !

Ce mai mesteresc ... Am mesterit  si mai am ceva idei !  Intai am facut vulpita-lampadar ! Un pachet cumparat , care ne-a luat cam doua ore de sablonat , taiat si asamblat , in conditiile in care eu  mai mult am supervizat  !

  Apoi am facut o decoratiune in care, jumatate din obiectele folosite sunt reciclate : cutia de la o conserava , sticlute mici de la medicamente , partea de jos de la un cos vechi  si lucruri din natura ( conuri de brad , capacele de la ghinde si alte ). O mica magie si a iesit acest aranjament , numai bun de pus pe masa , plin cu floricele cu tije scurte  din tufele de crizanteme.
                     
 
    Da , eu nu-s adepta florilor taiate si puse in apa , dar  aceasta decoratiune este  o idee pentru workshop-ul meu
Ascult ... desene animate .

În casa ... ca intr-o zi de duminica ...relax si fara prea multe restrictii .

Unul dintre lucrurile mele preferate ... Am inceput sa iubesc diminetile devreme ! Nu , inca nu-mi iese faza cu trezitul devreme , insa am un motan, cum nu se poate mai inventiv .Nici nu ne mai trebuie ceas desteptator cu el  prin preajma. In fiecare dimineata la ora 5, vine tacticos si plin de linguseala si cu multa perseverenta , incepe la spalat de fata , a mea evident .Dupa ce-l resping cu insistenta , adopta tactica pupacitului . Initial am crezut, ca ma vrea treaza, ca sa-i dau mancare , desi peste noapte are mereu lasate bobite . Nu , nici gand , el are chef de iubareala !...Si uite asa am inceput sa " iubesc " diminetile !

Planuri pentru azi...  daca soarele ne va zambi spre pranz , cred ca mergem in padure ! Daca nu va fi sa fie plimbare , atunci sper ( nu promit ), sa reusesc sa scriu o continuare la postarea de aici!Am cam ramas in urma cu blogul!

 Imagini pe care am gândit să le împărtășesc:   
                      
Pozitie de dormit !
                     
...si scuze !!!!
  

    Concluzie ( ca-n reclama ) : e bine !  Astept cu nerabdare sa zic : ACUM E BINE !
            Taniusa ne gazduieste jurnalele si pentru asta-i multumesc ! 

                       
     O toamna plina de iubire, cu binecuvantari in suflet ! Imbratisari , suflete dragi !


10 comentarii:

  1. Ma bucur pentru sanatatea ta si sper ca acum daca te-ai linistit o sa scrii mai des.O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma bucur de vestile bune ! Sti cum e cu scrisul ?...Ai ramane uimita, sa vezi numai , cate am scrise intr-un caiet , postari intregi ...insa , desi la inceput ideea pe care-o doream expusa, parea ok , cand recitesc, nu mai pare, ba expunerea expunerea mi se pare uneori ridicola ...si uite asa raman la faza de " data viitoare " ....O saptamana frumoasa si tie , Carmen !

      Ștergere
  2. Cred ca ai reusit sa-ti faci un colt de rai:), sanatoasa esti, asta cu siguranta ti-a schimbat starea de spirit:), frumuseti faci, o vulpita va lumineaza casuta, clatite bune va apropie in jurul mesei, animalutele va alinta... Sanatate Dienutei! Imbratisari:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand toti sunt acasa , uit de locatie , si-atunci se poate spune, ca e un colt de rai . Faptul ca sunt atat de sanatoasa , cu adevarat a schimbat vibratia ! ...Mi-au dat lacrimile citind randurile tale ! Of , constientizarea bat-o vina ! .... Cum sti tu sa le pui in valoare ...ajutandu-te de lucruri dar punand mai presus de orice , sentimentele ! Asta e cu siguranta , lectia care o data invatata , va repune totul pe un fagas normal in viata mea ! Multumesc pentru "limpezirea" asta Anca , draga mea , draga ! Ti-am spus oare , cat esti de magică?! ....Te imbratisez cu mare drag !

      Ștergere
  3. Cat de mult ma bucur ca au iesit bune analiyele! nici nu stii cat ma bucur!
    nici ulcerul nu e chiar floare la ureche, dar macar nu e din seria neagra.
    Cat despre bila si ea se rezolva cu medicatia si, mai ales, cu regimul potrivit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred cu tot sufletul , Loredana ! Si-ti multumesc ! Dca nu tu , atunci cine !?... Mi-au dat mult de gandit experientele astea ! Sa le inteleg rostul si sensul , e o prioritate pentru mine . E clar ca stilul de viata trebuie schimbat , deci mergem inainte cu incredere ! ... Multumesc inca o data , Loredana ! Multa sanatate si zile cat mai frumoase si pline de usor , iti doresc ! Te imbratisez , suflete !

      Ștergere
  4. Frumoase poze ai pus! Eu nu am pregatit casa de toamna... si nici nu cred ca o fac, iarna vine pas-pas.

    Ma bucur ca ai analizele bune! Eu am tras mult timp cu ulcerul si cu un diagnostic prost pana am ajuns in Bucuresti la o dr buna si dat tratament corect( a descoperit 2 cicatrici si un ulcer activ). Nici nu imi vine sa cred ca pot consuma acum si rosii, si ardei iute, si cola si muraturi (desi ma feresc de ele si astazi, de frica...).
    Pt ficat (cica as avea anumita predispozitie) dar cred ca am avut de 2 ori deranjat, deci alimentatia si miscarea m-a ajutat. Fac de ceva timp o cura, cea cu sare de magneziu, unii zic ca ajuta doar intestinele altii si ficatul dar eu ma simt bine dupa asa ca o repet periodic.
    Nu am fost raciti de 5 ani, asa ca mare usurare pentru o familie e sanatatea....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru aprecierea pozelor ! Nu e cine stie ce pregateala . Cand eram in Romania , era o adevarata nebunie , aici e doar asa , ca sa-mi pun putin amprenta .
      Nu-i deloc usor nici cu ulcerul , insa am iesit din zona neagra , cum bine spunea Loredana . Nu am restrictii prea multe in alimentatie , trebuie sa las dulcele , si laptele , in rest , noi nu consumam prajeli si rantajuri , legumele si carnea le calesc mai mult in apa , iar felul doi e in general la cuptor . La mine e mai mult pe sistem nervos si implicit aciditate . Trebuie sa lucrez cu " pisicul " cum zice soacra mea . De racit nici noi , doar faze scurte , care trec cu un ceai si lamaie , baut pe-ndelete la pat , infasurati in scutece .
      Interesanta foc sarea asta amara . N-am auzit pana acum . As incerca o curatare , E amara ( atat de amara ) , cum ii spune si numele ? Ceva trucuri pentru a fi mai baubila ? Din cat am citit pe fuga , are si alte intrebuintari ! ...
      Da , sanatatea e o mare binecuvantare ! Trebuie sa facem o prioritate , in a-i acorda atentia necesara , ori noi nu prea avem cultul asta !!! Am crescut cu programul " cat stam la verticala , e bine ..."
      Mi-ar placea sa-ti stiu numele , pentru ca esti mai mult decat ...o femeie !
      Imbratisari calde , pline de admiratie si-ti multumesc pentru vizita si informatiile pretioase , draga mea !

      Ștergere
  5. Nu ai mai scris de ceva vreme. Eşti ok?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna , Laura !!! Am mai scris cateva postari !! Chiar nu inteleg de ce la tine nu se actualizeaza ! Cea mai recenta postare a fost in ultima zi a lui 2016 ... http://casutagandurilormele.blogspot.de/2016/12/jurnal-pe-final-de.html ...!! Multumesc pt ca sunt in gandurile tale !! Te imbratisez cu drag !!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină