joi, 27 august 2015

Joi cu link-uri noi - printabile !

           

    Astazi am pregatit  printabile in LIMBA ROMANA pentru organizarea casei  , INSA , vreau sa va anunt ca , daca veti dori si aveti timp , aceleasi bloguri , au multe informatii in domeniu !
     Primul link este catre blogul " Viata mai simpla" , unde veti gasi o lista printabila cu "de facut zilnic ". E colorata , e pe verticala si e cuprinzatoare .
      Mamica blogului " Femei ca mine si ca tine " , ne ofera un frumos  printabil pentru meniul saptamanal ! Mie mi-a placut ,si-l consider bine alcatuit .
       Tot un meniu saptamanal gasim si in casuta virtuala a Amei Nicolaie , la fel de colorat !
     Un printabil cu datele importante ale familiei , puteti gasi aici  , cu mentiunea ca linkul oferit pentru descarcare , la mine nu s-a deschis , DAR , se poate copia de pe pagina , dand clik dreapta pe mouse si apoi "save as ". Si acesta mi se pare extrem de util , caci eu chiar am inceput sa uit , si nu e deloc placut !
    Si nu in ultimul rand , blogul " Idei pentru femei" ,  unde la finele postarii "Time management-ul treburilor casnice pentru femeia ocupata " , veti putea analiza  "o introducere in aceasta arta provocatoare de gestiune a timpului si chiar mai multe instrumente care sa va ajute ,sa determinati ,unde va aflati acum si unde ar trebui sa fiti in echilibrul eu-profesie-familie-odihna..." , asa cum prezinta autoarea, ceea ce veti gasi in cele doua trimiteri , prima in  PowerPoint si a doua in format audio , cu explicatii pe marginea celui care se poate printa .
     Sper sa va fie de folos , iar daca mai stiti si alte "locuri" virtuale , de unde se pot descarca , printabile organizatorice in limba romana , va rog sa lasati informatia in comentarii . Va multumesc anticipat ! 
            Spor si voie buna tuturor ! 


   
 
          
           
 

4 comentarii:

  1. Interesante bloguri!

    As vrea sa te intreb ceva:
    Ce stil de litere cursive ai folosit și în ce program ai scris la începutul postarii.
    Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ! Stilul se cheama " jada celebration scrip" si eu il am in paint ...Nu stiu sa-ti spun mai multe , pentru ca eu nu ma pricep la partea tehnica . Am un prieten extrem de priceput, care-mi actualizeaza tot ce tine de programe ! Imbratisari !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină