duminică, 5 iulie 2015

Jurnalul unei femei simple !

            Taniusa ne gazduieste jurnalele !
Pentru astazi ...5.iulie 2015
Afara ...37 de grade ....cald , foarte cald ! 
Mă gândesc ... la muuuulte : sa impachetez din timp , sa mentin totul cat mai curat si ordonat , ca sa nu ma aglomerez cu multe inaintea plecarii, si cate si mai cate , toate legate de organizare si prioritati !
Din locurile de unde invatam ...  din carti .
 Nu-mi place ...nu-mi plac oamenii prefacuti , parveniti si lingai ! Trebuie sa incep sa-i ignor si incet , incet sa-i indepartez ! Enigma e ca , dupa principiul oglinzii , e o problema relativ la mine, dar zau ca m-am tot analizat , si nu vad nimic din toate astea la mine . Ori e ceva ce trebuie sa invat , ceva legat de cum sa ma comport  ca si emotie si atitudine  cand sunt in prezenta acestor tipuri de oameni.
Sunt recunoscătoare pentru ... starea de liniste emotionala pe care o am acum , in acest moment .
Din bucătărie ...supa cu galuste , mancarica de spanac , musaca , salata boeuf , pepene galben , cirese , inghetata si sucuri de fructe ...si in pregatire clatite cu sirop de artar ! Bogdaproste Doamne pentru toate !
Cu ce sunt imbracata ... pantaloni tip egar si tricou cu dungi alb cu roz .
Citesc ... "Am murit si m-am descoperit pe mine insami " - Anita Moorjani  
Ceea ce astept (sper) ... sa ajung acasa . Mi-am facut programari la niste cabinete si sper sa gasesc raspunsuri .
Ce mai mesteresc ...vreau sa fac o decoratiune din carton , pentru geamul din camera Dianei ... ceva de vara! 
Ascult ... "Gala umorului " pe tvr1
În casa ... ma asteapta o tura de rufe de impachetat si mai pe seara ceva de calcat ! In rest e bine !
Unul dintre lucrurile mele preferate ...astrologia  si numerologia
Unele planuri pentru azi  ...mi-as fi dorit o inghetata la o terasa ...poate dupa ce vine poporul de la inot !
 Saptamana ce urmeaza : trebuie sa facem un drum la München la consulat. Pasaportul Dianei a expirat , si-am inteles ,ca ne trebuie o foaie de tranzit .
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
Nostalgie !

O saptamana frumoasa tuturor !

6 comentarii:

  1. Ce fain ca va pregatiti de casa...e ceva tare ciudat - noi cei ce stam acasa vrem in vacante sa plecam cat mai departe, iar cei ce stau departe vor acasa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Anca , e tare ciudat , dar eu cred , ca peste tot e la fel !!!! Nemtii nu-si fac concediile in tara , marea majoritate se duc pe litoralul turcesc sau la Balaton , chiar si in minivacanta de 1 mai .Altii merg la schi in Austria sau pleaca la Greci ...Oricum , concediile sunt una , iar plecatul la munca e alta . ...Va imbratisez si va pup dulce , dragele mele , dragi !

      Ștergere
  2. oau,ce bogatie de mancaruri la tine,harnicuto!
    nici eu nu-i tolerez pe lingai,prefacuti si parveniti,si sunt unii/unele care asa se dau de credinciosi si sfinti,de nu poti sa respiri! Sa-ti mearga din plin si sa fie totul asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh , aici la vremea asta , gatesc o singura zi pe saptamana , pt ca nu avem hota si e infernal . Ma ajuta si al meu sot : taie la salata si facem clatite la doua tigai , ca sa mearga repede . ....Sti ce ma supara cel mai tare la ei , ca daca le dai un raspuns ce reflecta adevarul , imediat le sare tandara ! Si cand mai sunt si rude de gradul 1 , chiar nu pot sa tac ! ...Deh , oi invinge eu si demonul asta din mine pana la urma - toate la timpul lor !...Multumesc pentru urari si pentru vizita si sa sti ca n-am uitat de cele 5 lucruri frumoase . Te superi daca o sa adopt si eu postarea , putin diferit , adica 5 lucruri de peste saptamana ?! Multumesc ! O saptamana plina de frumos si spor !!

    6 iulie 2015, 00:15

    RăspundețiȘtergere
  4. Harnicuto,sa ne arati si noua decoratiunea .Spor la impachetat si cat mai multa liniste iti doresc...hm ce text ,ce fotografie,parca l-am studiat in clasa I :).Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult Carmen ! Da, e din abecedarul copilariei noastre ! Va pupicesc , frumoaselor !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină