luni, 29 iunie 2015

Tratament cu ulei de ricin pentru par si nu numai

          Scriam in jurnal , aratandu-va  si o poza  , cum  ca sunt recunoscatoare pentru parul meu . Nu fac nimic deosebit , dar nici nu l-am vopsit in viata mea . Am avut o singura nebunie ( prin 2003 cred) , l-am facut permanent ! Da ,cat e de lung , l-am facut permanent . Am regretat , rezultatul nefiind cel dorit . Dupa aceasta patanie , am reluat pentru o perioada  tratamentul cu ulei de ricin, pe care-l faceam in liceu.

    Tot in perioada aia , eram tare suparata ca n-am  genele ceva mai lungi . O cunostinta , pe care o apreciam maxim pentru genele ei , mi-a impartasit secretul . Se dadea cu ulei de ricin  zilnic  pe gene , cu ajutorul acelei periute de la tubul de rimel  .Am incercat  si da , s-au vazut rezultatele , cu diferenta ca au crescut drepte. Ei ,asta e , nu le poti avea pe toate . 
   Deci , revenind la tratamentul pentru par , sa va spun cum fac eu . Spal parul ,  astept sa se usuce , apoi  luand pe rand suvite de par in mana , pun pe buricele degetelor ulei si masez la radacina . Fac lucrul asta, pana acopar toata suprafata scalpului . De stiut, ca uleiul de ricin este foarte vascos , dar pentru usurinta aplicarii se poate "dilua" sa spun asa, cu ulei de masline .Eu prefer uleiul de ricin simplu DAR , sunt foarte ordonata in aplicarea lui , ca sa nu ma trezesc, ca nu mai pot baga pieptanul in el . Pentru ce pieptan ?! Pai , pentru persoanele care au parul lung , este indicat , ca dupa aplicare , sa se ia un pieptan cu dintii mari , si sa se pieptane  pana la varfuri , si astfel tot parul va fi "imbracat " in ulei . Acum urmeaza partea cea mai importanta! Parul se aduna lejer sub o punga de plastic , din acelea tip maieu .Se fixeaza punga  pe cap ca sa nu cada si se fac impachetarile cu prosopul cald . Se inmoaie prosopul in apa calda spre fiebinte , se stoarce , si se aplica peste punga , tinandu-se asa , pana da sa se raceasca . Se repeta aceasta operatiune timp de jumatate de ora , cel putin . De ce facem asta ? Pentru a deschide porii pileii capului . Dupa acest pas  ramane sa decideti , daca vreti sa dormiti cu el asa peste noapte ( exact , cu punga pe cap si eventual si un batic , prosop ) sau va puteti spala . Recomand samponarea de 2-3 ori a parului , pentru a indeparta toata grasimea. Tratamentul se poate repeta si de 2 -3 ori pe saptamana , pentru cei cu probleme mari . 
       Eu faceam  doar o data pe saptamana , si nu pentru ca-mi cadea parul  ( slava cerului , oricum avea si are de unde ), cat pentru faptul ca  tipul meu de par e uscat .Rezultatele s-au vazut dupa o luna , varfurile  nu mai erau despicate si era mult mai usor de pieptanat .As vrea sa fac o atentionare , desi  nu stiu daca e sau nu adevarata. Se spune ca acest tratament ar inchide nuanta firului de par .Daca stiti ceva de asta , dati de stire .
     Ce-as mai recomanda eu pe timpul acestui tratament la exterior , este un tratament la interior : mancati grefe , cate 2-3 pe zi daca puteti . Pe langa detoxifiere , ajuta si la cresterea parului . La mine a functionat .Si stiti unde o sa mai  vedeti  schimbari ?! La nivelul unghiilor !
        Sper sa va fie de folos informatiile mele  si daca aveti intebari , va raspund cu mare drag !
       O saptamana cu spor si vreme buna  sa aveti !
    

10 comentarii:

  1. :) eu tocmai vreau sa ma tund periuta, dar ce e drept am vazut la o colega efectele uleiului de ricin, are un par incredibil de stralucitor si sanatos, ca din reclame:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E pe bune , serios ! Incearca uleuil intai. La parul scurt, adica mai sus de umeri , rezultatele se vad si mai repede. Si daca totusi n-o sa fi multumita , atunci poti recurge si la tunsoarea periuta ,desi poti adopta si tunsoarea si tretamentul , daca asa-ti doresti . Eu citisem eu undeva , cum ca tunsoarea scurta cu scopul indesirii parului , ar fi un mit. Sa ne dai de veste rezultatele daca te hotarasti ! Imbratisari !

      Ștergere
    2. Eu fost de multe ori periuta si 0 in facultate pentru ca pur si simplu imi place, e un mit intr-adevar ca se intareste firul de indesit e si mai mit:) sau cel putin eu n am vazut imbunatatiri. Cred ca e fain uleiul de ricin:) poate il voi folosi intr o zi:*

      Ștergere
    3. Probabil si fizionimia fetei permite o astfel de tunsoare ! Eu cu nasu-mi de vrajitoare si fata lunguiata , nu prea ma pot avanta la tunsori scurte ! ...La mine a dat roade uleiul ! Sunt multe materiale pe net cu intrebuintarile lui. ... Te pup Anca !

      Ștergere
  2. Multumesc mult,Gabriela,chiar veau sa incerc.

    RăspundețiȘtergere
  3. N-are nicio treaba parul scurt cu indesarea parului, de cand ma stiu cam tot scurt il am ,mai rar l-am avut lung,ce-i drept periuta niciodata nu am fost ,putin mai lung de periuta sa zic asa si tot slab il am.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca te hotarasti sa-l incerci , ai sa vezi rezultatele cam dupa 2 luni . Spun asta ca sa nu abandonezi inainte de acest rastimp ! Si daca o sa faci , te astept cu mare nerabdare sa ne spui impresiile tale ! O zi faina sa ai !

      Ștergere
  4. gata, si eu incerc.
    Am totusi parul gras si ceva matreata. Oare o sa imi accentueze problemele astea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand , scuze pentru raspunsul intarziat ! Daca ai facut deja incercarea , cred ca ai observat ca nu , nu se accentuiaza ingrasarea firului de par , e mai mult o reglare a ph-ului la nivelul scalpului , iar matreata se poate diminua , facand masaje cu buricele degetelor , cat de mult poti - zilnic ar fi ideal - timp de cate o jumatate de ora ! Te imbratisez cu mare drag !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină