vineri, 19 iunie 2015

Jurnal ...simplu !

    Taniusa  ne gazduieste jurnalele !
 
          Pentru astazi ...19 iunie 2015 
         Afara ...a plouat si e rece ....zici ca vine toamna !
         Mă gândesc ...cum sa faci fata realitatii .....fara sa te imbolnavesti ! ...Am mare nevoie sa vorbesc cu cineva care stie sa asculte !...Probabil cand voi ajunge acasa !    
        De unde invatam ...urmarind comportamente ...si atitudini !...
         Sunt recunoscătoare pentru ...faptul ca sunt un om simplu, care nu are nevoie de validarea nimanui !.....Si totusi lumea se invarte doar asa !
        Din bucătărie ...se impun bucate noi ...au mai ramas doar macaroane cu branza  si o portie de bors de perisoare !
        Cu ce sunt imbracata ...in pijamale ..cred ca o sa dau drumul la caldura , am picioarele reci !
         Citesc ...bloguri ...m-a izbit  rau de tot postarea Ioanei ...ma apuca frica !
           Ceea ce astept  ...gandul cel bun si decizia salvatoare ...si sper ...la normalitate  si liniste !
            Ce mai mesteresc ...doar visez sa  mai  pot face ceva . Imi lipsesc mult zilele alea in care postam o decoratiune , in care faceam fel si fel de lucruri pentru serbari ...mi-e tare dor de acele zile .
         Ascult ...emisiuni de pe canalul sportiv ...si pe Dienuta mesterind ceva in camera ...desi ar fi trebuit sa fie in pat demult !
           În casa ...multe ...maine va fi o zi lunga , care va incepe cu gatit si sters de geamuri ...si sper sa inceapa ziua asta pe la 5 dimineata !
              Unul dintre lucrurile mele preferate ...sa stau singura .....si sa ascult emisiuni de dezvoltare personala si de spiritualitate .
             Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...nimic interesant ..daca va ploua mereu ...cred ca poporul pleaca la piscina , iar eu in liniste la domiciliu .
                 Imagini interesante ...merita incercat !
 
sursa google

sursa google
 
 
 
 
 
 
 
 
        Un sfarsit de saptamana minunat ...si aveti grija la capuse !!

9 comentarii:

  1. sUNT CONVINSA CA NU AI NEVOIE DE VALIDAREA NIMANUI, ASA CA NU PERMITE NIMANUI SA ISI DEA CU PAREREA DESPRE VIATA TA.
    te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dac-ar fi numai viata mea in joc ..bine-ar fi !!! ....Inca mai am lectii de invatat ...Te imbratisez, suflet drag !

      Ștergere
  2. Rugaciune de intarire
    Doamne, da-mi putere sa primesc cu suflet linistit tot ce-mi va aduce ziua de maine
    Da-mi puterea sa ma las cu totul in voia Ta cea sfanta si in fiecare clipa stai in preajma mea si ma intareste.

    Orice veste va aduce ziua de maine, buna sau rea, invata-ma sa o primesc cu inima impacata si cu credinta neclintita ca vointa ta sta deasupra tuturor.

    Fie ca, in tot ceea ce fac si spun, voia Ta sa imi stapaneasca cugetul si simtirea. Iar cand asupra mea vor veni imprejurari neasteptate, ajuta-ma sa le implinesc dupa voia Ta.

    Da-mi puterea sa lucrez cu tarie si intelepciune, fara sa stanjenesc sau sa amarasc pe aproapele meu.

    Ajuta-ma, Doamne, sa pot duce povara zilei de maine cu toate cate le va aduce ea.

    Struneste-mi vointa si invata-ma sa ma rog, sa sper, sa cred, sa indur, sa iubesc si sa iert.

    Iar cand ma rog, fie ca Tu insuti sa fii cel ce se roaga in mine.

    Amin.

    (culeasa de la Sfanta Biserica Batistei din Bucuresti)

    Intotdeauna sa-l ai pe Dumnezeu in suflet si in gand,asa vei fi mai puternica si nu vei vedea lucrurile doar in gri.Hmm ,capuse....pe sotul meu l-au intepat/muscat 2 deja in vara asta,pana acum nici nu stiam cum arata.O saptamana frumoasa plina de zambete si voie buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Carmen ! Constientizarile din ultima perioada , sunt rezultatul rugaciunilor ...si probabil ( cel mai probabil ) al neiertarilor fata de mine si fata de altii . Am facut multe schimbari in viata mea intr-o PREA scurta perioada de timp , si probabil nu eram atat de pregatita pe cat credeam .......Pupici si vacanta frumoasa !

      Ștergere
  3. :) Cred ca ar trebui sa te apuci din nou de mesterit, iti da o stare de bine, orice:). Mie ploaia imi place mult si vremea rece, desi suport usor caldurile, vara nu e anotimpul dupa care ma dau in vant:), e o vreme numai buna de lapte cuc acao, sau ceai, sau motait, sau un maraton de episoade dintr-un serial, sau o carte, sau lucru manual). De validarea celorlalti toti avem nevoie intr-o oarecare masura, dar dincolo de validarea lor avem nevoie de a noastra :). O saptamana plina de bucurii:) - si mie ce-mi plac cele cateva ore in care stau singura peste saptamana, parca le fur asa, pentru mine:* Imbratisari:) si soare:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei Anca , eu am o mare problema cu locatia ...si inca nu ma pot ierta pentru asta ...Te imbratisez si eu draga mea, daraga ! .Mi-as dori sa te cunosc candva in viata asta !

      Ștergere
  4. draga mea Gabriela! N-am avut nici o intentie sa provoc frica!!!! cum sa-mi repar gresala??? cu mult drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana , nu ai gresit cu nimic , Doamne fereste !!! .....e realitatea zilelor noastre ...iar gandul intoarcerii acasa , pune pe tapet exact astfel de framantari ! Te imbratisez cu drag !

      Ștergere
    2. Si eu draga mea!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină