duminică, 31 mai 2015

Jurnalul unei femei simple !

Pentru astazi ...31 mai 2015
Afara ...destul de bine , dupa doua zile ploioase si friguroase.
Mă gândesc ...raspundeam Ancai la postarea de aici, ca Doamne Doamne intervine mereu in echilibrarea balantei, cand e vorba de veniturile noastre ...saptamana asta a facut-o din nou ...inca din primavara am avut ceva probleme cu masina , si mecanicul ne-a spus ca trebuie schimbate bujiile ...zis si facut ,numai ca una nu a iesit intreaga, varful a cazut undeva la motor  ...ce inseamna asta ?!..." trebuie desfacuta jumatate de masina "- asta a fost raspunsul sotului   ... din start  200 de euro  gaura la buget ...ma gandesc ce-o mai urma ...
De unde invatam ...uneori , din conversatiile cu strainii
Sunt recunoscătoare pentru ...pentru vointa
Din bucătărie ...ieri am facut mancarica de ciuperci ...maine gatesc sparanghel - pentru prima oara ...sper sa-mi iasa !
Cu ce sunt imbracata ...pantalon raiat  negru si o bluzita gri.
Citesc ...bloguri despre organizare .
Ceea ce astept (sper) ...SA VINA VACANTA MARE ...desi mai sunt 2 luni pana atunci !
Ce mai mesteresc ...nimic ...am gradinarit zilele astea ...
Ascult ...e liniste ...tot poporul e afara .
În casa ...cam insirate ...leneveala de duminica ...pana la ora culcarii se rezolva toate
Unul dintre lucrurile mele preferate ...sa dorm la pranz cu fiica mea ...din pacate ,ea nu prea mai face asta , dar si cand reusesc sa o conving , profit la maxim .
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ...reparare masina ...deci loco
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc: 
                  
Mi-as dori un set de cesti , modelul asta !(sursa google)
















       Taniusa ne gazduieste jurnalele ! Va doresc o saptamana cu liniste si spor !!

2 comentarii:

  1. Imi place si mie sa dorm dupa masa,dar cam rar se intampla sa vrea si Ruslana asa ca raman cu doritul doar.Ai dreptate,Domne ,Doamne are grija mereu de noi.La noi peste 3 saptamani este vacanta,abia astept sunt extrem de obosita.Va pup si o saptamana frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim Carmen ! O saptamana usoara cu spor si bucurie-n toate va dorim si voua ! Pupici !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină