vineri, 8 mai 2015

Jurnalul unei femei simple !

           In primul rand ...        
...pentru ca stiu ca v-ti intrebat ,daca nu cumva am patit ceva . Lipsa mea virtuala , a avut drept cauza , multitudinea de vizite pe la cabinetele medicale , atat pt mine cat si pt Diana . Inca nu s-au incheiat , dar acum suntem bine !
Astazi... 8 mai 2015
Afara ... Soare , cald ,totu-i colorat si plin de viata!
Mă gândesc ... Ca m-am schimbat mult si fizic si mental ... sper sa imbatranesc frumos !
De unde invatam ... cunoasterea e cheia ,DAR acceptarea e inaltatoare. Insa acceptarea e o lectie foarte grea  si cu multe siuatii discutabile ! Ce-am mai inteles!? Am inteles ca dualitatea are rostul ei si ca absolut tot ce ne inconjoara , este un "tot compus" ! ...Dar cel mai mult am invatat din fraza asta :" ne nastem desculti , ca sa simtim daca , calcam pe suflete ! "... Nu stiu unde am citit asta ( cred ca pe FB) , insa e un mare adevar , care pt mine , e principiul ce sta la baza tuturor aspectelor vietii.
Sunt recunoscătoare pentru ... sanatate si pentru oamenii frumosi din viata mea .
Din bucătărie ... Ciorba de burta, mancarica de cartofi si cel mai probabil clatite , desi mi-e taaare pofta de un tort cu blat insiropat!!!
Cu ce sunt imbracata ... un hanorac in culoarea frunzelor de toamna si nelipsitii pantaloni de bumbac .As vrea sa-mi cumpar alti papuci de casa , insa-mi doresc ceva cu talpa cat mai naturala . M-au distrat tare si astia !! 
      
sursa google
Citesc ... recomandarea Irinei :
,,Cum sa ne purtam cu personalitatile dificile ''– Francois Lelord , Christophe Andre.
Ceea ce astept : nimic si multe in acelasi timp ...si (sper) ... la mai multa claritate in gandire !
Ce mai mesteresc ... fise despre fractii .
Ascult ... cantul pasarelelor !
În casa ... de zi cu zi : aspirat si cateva vase de pus la locul lor .
Unul dintre lucrurile mele preferate ... gandul de seara al unui Ingeras de fata : "Până la bătrâneţea voastră Eu voi fi acelaşi, până la cărunteţea voastră vă voi sprijini. V-am purtat, şi tot vreau să vă mai port, să vă sprijin şi să vă mântuiesc." ( Isaia, 46:4)....Multumesc Loredana !
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa jucam TWISTER afara in curte . Un pariu mai vechi !
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:
TAADAAM  ...NE-AM LUAT IUTE !! Mi-ar fi placut tare mult ,sa le fac poze intre florile din gradina ....dar ....

    Aceasta a fost fila mea de jurnal de astazi !
    Sa aveti zile frumoase cu multe zambete  ! Va imbratisez cu drag !

6 comentarii:

  1. Cu drag!
    Ma bucur ca te ingrijesti de sanatate, chiar daca stiuu ca asteptarea si tot procesul investigatiilor nu e tocmai floare la ureche, ba dimpotriva. Dar nimic nu e mai confortabil decat certitudinea ca esti bine sau macar sa stii care e problema, sa poti sa o tratezi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Loredana , sanatatea mea e un adevarat paradox , pana la ora actuala . Pana in prezent toate analizele sunt bune : circulatie , reumatic , nimic la coloana ...si totusi piciorul e numai o durere !...Inca investigam ! ...Vom vedea .Multa sanatate si un sfarsit de saptamana cat mai frumos sa aveti ! Va pup dulce si multumesc tare mult pentru vizita !

      Ștergere
  2. Ce faine sunt iile! Suuuper ca v-ati luat la fel! Sanatate, sa gasesti motivul, neurologic? Sa ai un week-end plin de bucurie si soare si sa iesiti sa va aratati iile, sa le asortati cu cate o inghetata:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea draga ! Dap , si eu cred ca tot la neurologie o sa ajung .... Tare faina ideea cu inghetata !! Punem in practica cu prima ocazie ! ...Multumesc si va pupicesc !

      Ștergere
  3. Doamne ajuta! multa sanatate!!!!
    cat sunt de dragutze iile!!! poate vedem si o poza si cu ele purtate!! Sa va admiram! o saptamana frumoasa, Ioana :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ioana !...Si noua ne-au placut tare mult si au fost chiar ieftine ( raportat la situatia financiara de aici ) - au costat doar 10 euro !!! Mai mult ca sigur vom face poze !!!! Multumesc pentru vizita si urari .Un sfarsit de saptamana plin de frumuseti , si tie ! Imbratisari calde de la noi !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină