joi, 28 mai 2015

Joi cu linkuri noi - O... poveste ! - partea I

   Preocuparea mea , pentru o mai buna comunicare
sursa google
cu Diana , v-am impartasit-o deja cu ceva timp in urma . Au fost cateva articole care mi-au atras atentia , prin partea lor exemplificativa.

         Primul  articol cu care am rezonat maxim , desi sunt constienta ,ca daca eram in tara , nu m-ar fi atins deloc , este acesta . Si am si un raspuns : mi-e frica . Sunt intr-o tara , unde mi s-a adus la cunostinta (intr-un mod amenintator ), ca un copil care plange mult, este considerat nefericit , si vina o au parintii . Copilul meu a plans mai bine de 5 luni , zi de zi , dupa ce-am ajuns aici , pozitia scolii find , ca e neglijat ! Nici nu vreau sa-mi mai aduc aminte!! Urasc statul german pentru exagerarile lor si nivelul la fel de exagerat de suspiciune , pe care-l manifesta.
  Apoi, am incercat sa vad ,cum pot sa-mi ajut copilul , desi situatia s-a schimbat simtitor (in bine) , cand Diana a avut certitudinea ca vom merge inapoi  acasa , dandu-i sperante (of, si am sperat din suflet ca asa va fi ) , ca daca tati-si va gasi de munca , vom ramane acasa ! N-a fost sa fie , asa ca am continuat chinul .
    Cu toate ca eram (si inca suntem) coplesiti de viata de aici (pentru mine este un calvar), am incercat, conform ceea ce citisem aici  ,sa fim  mult mai prezenti , ascultand-o mai mult (desi copilul are de multe ori dreptate , caci micutii romani -si nu numai ei - sunt foarte " catalogati " in scoala lor - dar  clar nu abordez asa problema!). 
    Intamplare ( sau nu ), vorbind cu o prietena , aceasta mi-a spus ,ca trebuie sa-i redezvolt increderea  si stima de sine . De ce nu mo-i fi gandit mai devreme la asta ?! Astfel , ultima parte a acestui articol , mi-a intarit convingerea , ca asta e calea buna de urmat .
    Partea cu laudele parea ca functioneaza , pana mi-am dat seama ca ma insel ...GRESISEM METODA . Laudele pot sa si raneasca , daca nu-s "alcatuite " corect . Citind partea I ,dar mai ales partea a II-a a articolului  respectiv , am reusit , sa-mi fac o imagine , a ceea ce trebuia schimbat .  
     ( ....continuarea joia urmatoare - caci de-o lungesc , devin plictisitoare ! )  
            Aveti grija de voi si faceti ce va fericeste !
     
    

4 comentarii:

  1. Sanatate multa si perseverenta!
    ma gandesc ca daca isi va face prieteni pe acolo poate altfel va privi lucrurile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu si-a facut , doar cu romanii se mai joaca !! Ai lor nu se joaca la poarta , nu se invita unii pe la altii ...joaca lor e calculatorul ! Diana nu e asa ! Da , e drept, parca trece ceva , ceva mai usor , dar tot vrea acasa ...si-o inteleg perfect ! Multumesc pentru gandurile bune si frumose ! Te pup suflete !

      Ștergere
  2. cat de multe am de invatat de la tine! tks pentru articole!!!!
    realizez diferentele de mentalitate si contextul total diferit de cel din Ro. Oricum sunteti niste eroine!!!! cu mult drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere draga Ioana si multumim pt apreciere ! Este cu adevarat o diferenta foarte mare ...au si bune au si rele ...Eroine ?! ...nici macar pe departe ...EROINE SUNT TOATE MAMELE DIN Romania . Sa traiesti si sa te descurci in tara , este o mare provocare pentru orice parinte ...!!! Te imbratisez cu drag !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină