joi, 19 martie 2015

Daca -i joi ....

...am linkuri noi.
    Nu vreau sa fac din asta neaparat o provocare personala , dar recunosc , ma documentez mult de pe net .Nu spun ca tot ce se gaseste ca informatie , e neaparat si adevarat, sau se poate aplica tuturor  . Sunt insa si informatii care ma inspira si in care ma regasesc, pentru  acest moment al evolutiei mele.
sursa google

  Domeniile sunt diverse , iar modul de prezentare este  in scris sau video . Iata-le !
    Despre o viata fara deseuri , ne povesteste o tanara de 23 de ani , care nu mai genereaza gunoi de 2 ani .Va invit deci , sa lecturati  Viata pe "zero waste"
   Poate va intereseaza sa vizitati aceste locuri ,care fac parte  din topul celor 20 de locatii interesante si nestiute ale Bucurestiului .  
   "Ema la scoala " este blogul care ma inspira , cand vine vorba despre buburuza mea de clasa a II-a. Atat fisele cat si ideile de organizare , pot fi aplicate cu maxima eficienta .
   Din categoria dezvoltare personala am ales pentru azi "Drumuri catre tine " : "toate persoanele pe care le intalnesti , reflecta un aspect al propriei tale fiinte "
 O sa inchei cu un clip, despre  spovedanie  invataturi ale Parintelui Calistrat .
     Sa va fie de folos dragilor , mie mi-au fost !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină