marți, 6 ianuarie 2015

Spre acasa si ... trecerea in 2015 !

sursa google
      Incep prin a va multumi tuturor , pentru rabdarea acordata  si mai ales sa va urez  un an binecuvantat , plin de liniste si frumos!
     Drumul spre casa  desi obositor ,a fost o incantare de culori si forme de relief (care de fiecare data parca-mi par altfel) . Ale lor ...

muntii









furnicaraia de pe autostrada
in viteza sub cerul albastru
verde de decembrie
ceva de vis in Austria
ne credem asa de mari  ...dar suntem atat de mici


muntii nostrii






                                     
 

 ...si ale noastre ...
...soldati sub cerul pregatit sa planga ...
apus de soare pe Oituz
...drumul ducandu-ne mai aproape de casa .
  Nicaieri , dar absolut nicaieri nu e ca acasa !!!
    Desi am fost  intampinati cu vesti triste despre prieteni de suflet , despre persoane care au plecat dintre noi , am hotarat , sa inchidem pentru un timp aceste simtiri, intr-o camaruta a sufletului ,si sa ne bucuram de oamenii frumosi ,intrati in viata noastra in aceste zile !
    Printre alergatura intre cabinete medicale (- cu programari pe ultima suta de metri ) si pregatirile de sarbatori , zilele petrecute acasa  au fost  sub genericul "totul pe repede-nainte ." Nu am reusit sa ne vedem cu toti ai nostri , insa cei care ne stiu , ne cred pe cuvant ca nu i-am ocolit , ci pur si simplu, timpul nu ne-a permis .
   Da , a fost o vacanta agitata , dar alaturi de cei dragi in tara noastra , cu obiceiuri frumoase, totul a trecut ca o acceptare fireasca , oboseala venind si plecand  cu fiecare moment trait ! Ne-am bucurat de trosnetul lemnelor din soba , de bradul de craciun , de colindatori si plugari , turte si cadouri , rasete de copilasi , zapada ....



cadouri... pline de informatii
adevarata atitudine din viata de zi cu zi

curiozitati
moment magic
o ciupercuta incantatoare
om de zapada cu prietenii de la bloc

       ... noi toti impreuna !
     
3 generatii : soacra cu trei nurori (care lipsesc motivat din imagine impreuna cu socrul - hi hi  ), cei 3 baieti  si 3 nepoti (pana acum ! )
     Trecerea dintre ani a fost linistita , plina de "acasa".Am facut totul asa cum ne-au dictat sufletele si corpurile obosite ,dar incantate la maxim de aceasta vacanta mult asteptata .

    Am mers la biserica , ne-am domolit pofta de ceea ce nu gasim pe meleaguri straine . Toate s-au transformat in amintiri frumoase , marturii peste ani ale acestor clipe unice ! 
    Multe ganduri si dorinte-mi trec prin minte si suflet ! Sper ca 2015 sa fie mai linistit , mai canalizat si mai transparent . Imi doresc pentru noi sanatate , mai multa lumina in suflete si claritate in decizii . Personal ma vreau mai calma si ceea ce mi-am dorit si in 2014 ,adica  mintea cea de pe urma - deci mai multa intelepciune ! Mi-a facut cu ochiul , provocarea Irinei de pe blogul ei " Dulce casa " , asa ca am ales si eu un cuvant al anului , care pentru mine este IERTARE !
     Va imbratisez cu mult drag , suflete frumoase si va multumesc cu toata recunostinta , pentru dragostea voastra  !  
   

2 comentarii:

  1. Ma bucur pentru vacanta voastra.Toate cele bune va doresc!Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, multumim !! Sa va mearga toate din plin si voua , dragilor ! Imbratisari calde de la noi !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină