sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Jurnalul unei femei simple

          Taniusa  ne gazduieste jurnalele !
Pentru astazi (data/ora)...30 IANUARIE 2015 
Afara ...ninge !!! Toata ziua a nins , cu fulgi mari , mari !


Mă gândesc ... cum sa creez echilibru in viata mea , daca eu nu fac ceea ce-mi place !?  

Invatam ... sa descoperim  utilul in drumul ales .
 
Sunt recunoscător pentru ... faptul ca am prins curaj sa  spun " nu " 
Din bucătărie ... supa-crema de gulii , chiftelute la cuptor . 
Cu ce sunt imbracata ... in pijamale  
Citesc ... desi mi-as fi dorit sa termin de citit cartea "De la idee la bani " nu am reusit , deci aceeasi carte . 
Ceea ce astept (sper) ...sa nu fim nevoiti sa renuntam la cursurile  de germana ...dar copilul e pe primul loc ! 
Ce mai mesteresc ... incerc sa fac o hainuta crosetata , dupa tutorialul Irinei  
Ascult ...  melodii ale Laurei Stoica  

In casa ... liniste ,foarte liniste ...si-i bine ! 
Unul dintre lucrurile mele preferate ... serialul  "Al 7-lea cer " . Mi-ar placea sa-l revad ! 
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... maine se inchide patinoarul ,deci se impune o ultima " aventura "! 
Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:

Imbratisari tuturor si un sfarsit de saptamana implinit  !!      
    

6 comentarii:

  1. Fii fata buna si trimite si la noi putina ninsoare, ca ii ducem dorul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. V-as trimite cu mare drag suflete ! E cu adevarat frumos aici cand ninge , noi fiind in zona de munte ! Va pupicesc pe toti si sper ca a plecat gripa de la voi ! Imbratisari !

      Ștergere
  2. De ce sa renuntati la cursurile de germana? Am citit si eu carti motivationale in tinerete, dar...desi pe moment pareau geniale, pe termen lung nu mi-au adus nimic, sunt lipsite de profunzime:), sunt oameni pe care i-au schimbat in bine:). Week-end cu bucurie:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Anca , of , situatia sta cam asa : noi suntem ceea ce se cheama asistati sociali , iar asta implica muuulllttee , mmmuullttee obligatii , una dintre ele fiind scolarizarea . Dar neavand servici , trebuie sa facem cursurile dimineata , si ne ciocnim de programul de scoala al Dianei . Ea incepe la 8.45 , noi deja la 8 ar trebui sa fim la scoala , apoi noi terminam la 12. 30 , dar Diana la 12.15 . Distanta de la scoala Dianei , la scoala noastra este de 30 minute cu masina ( plus - minus 15 minute , depinzand de trafic ). Acum ar fi varianta caminului platit , varianta pe care O REFUZ FARA DISCUTIE .Este un principiu peste care nu vreau sa trec. Deci , desi eu nu inghit deloc cursul vietii noastre de aici, am decis totusi , pt a-mi fi mai usor psihic , sa gasesc utilitatea in ceea ce facem , si mi-am spus deci , o limba straina nu strica . Insa , voi renunta promt daca nu ne accepta decalarea programului . Sunt multe , multe aspecte care implica ajutorul social , iar unele se bat cap in cap la propriu. Cat despre carti , nu am citit atat de multe incat sa vad daca functioneaza pt mine sau nu , dar eu sunt o fire pragmatica , iar daca ceea ce citesc nu se aplica , atunci voi renunta . Iti multumesc tare mult pt vizita ! Si voi sa aveti o duminica linistita si cu bucurie ! Va pup !

      Ștergere
  3. E frumoasa joaca prin zapada,a nins si la noi ieri si e chiar foarte frig.Abia astept sa-ti vad lucrul crosetat.Va pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt momente in care dam frau liber copilului din noi si e frumos sa ne jucam din cand in cand ! Acum sunt la faza de incercari ...mi-as dori ca asta sa iasa mai uniform ! Multumesc pentru vizita iubita ! Pupam si noi !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină