marți, 20 ianuarie 2015

Inceputuri la luna noua !

       Dupa cea mai deprimanta zi din an ( cum au catalogat-o cei din media ), iata ca ziua de azi , a venit cu  un suflu nou si cu o dorinta interioara de  a pune in practica noile inceputuri.
          Si pentru ca aceasta zi a demarat cu o ninsoare ca-n povesti , cu fulgi mari ,cernuti parca pe ritm de vals...
...o ninsoare abundenta si calma in acelasi timp ,am hotarat sa transpun aceasta "abundenta" ,in ceea ce se cheama " Provocare celor 52 de saptamani "  de pe blogul Iuliei . Zis si facut , doar ca eu ca si altii , am pus in calcul si ramasita de saptamana cu nr. 53 . Am hotarat de comun acord cu sotul , sa adoptam varianta echilibrata , si anume varianta a 3-a propusa de Iulia , cea a repartitiei in mod egal .
Cum nu prea stim sigur ce ne asteapta ,pentru moment ( data fiind si locatia actuala ) , vom pune sumele corespunzatoare in euro , iar daca locatia se va schimba , vom face trecerea la moneda noastra .
      
      Mergand tot pe conceptul abundentei ,am descarcat si eu de pe net , cartea "De la idee la bani - Napoleon Hill" , propusa tot de Iulia ca si "provocare la citit in luna ianuarie" ,  (cu un mic neajuns , lipsa paginilor 38 - 39) , o carte captivanta care te indeamna la notite . 
     Se spune ca ,atunci cand luna se afla in faza de "luna noua" , este momentul cel mai bun , pentru a-ti scrie dorintele. Vreau din toata inima ,  ca aceasta claritate si ordine din viata virtuala , sa se transpuna CAT MAI REPEDE  si in viata reala.
    Sa aveti zile pline de frumos ,cu liniste in suflet !
     
        
      
       
cartea lui Napoleon Hill – De la idee la bani.
cartea lui Napoleon Hill – De la idee la bani.
cartea lui Napoleon Hill – De la idee la bani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină