duminică, 25 ianuarie 2015

5 lucruri care-mi plac sambata !

     Ei , a sosit si momentul provocarii de sambata , un joc frumos propus de Ana   , careia am decis sa ma alatur.  Deci iata cele 5 frumuseti de astazi .
   Am  fost   intampinata de multe comentarii la   prima postare a jurnalului , ceea ce ma bucura enorm si tin sa va multumesc din suflet pentru gandurile voastre  !   
    
    Apoi , astazi am primit un cadou de la sot , un brelog cu ingeras ! 

 Spre seara , pentru ca nu am reusit cu crosetatul , mi-am bucurat  sufletul facand fursecuri, numai bune de mancat alaturi de o cana cu lapte sau ceai .

-  BAKED  WITH  LOVE -

     Un alt lucru frumos de sambata asta  , sunt florile de prin casa  .


   Si o surpriza de la buburuza . Diana astazi la cumparaturi, cu un ton foarte grav : 
   - Mami , noi trebuie sa vorbim .
   - Da ce-ai patit ?
   - Sti , mi-am uitat banii acasa , si vreau sa-mi imprumuti 3 euro .
   Si ajungem acasa , Diana se prezinta cu banii ....

  ...la pungi .... numai de 1 si 2 centi !!!!! Deci iar imi vine randul la cumparat de paine ....vre-o doua luni de-acum inainte , o adevarata incantare pentru vanzatoarele de aici .
       Cam acestea-s bucuriile de sambata asta . Va pup dulce pe toti si o duminica cu tihna tuturor !
   

7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc suflete ! Cam incercate ele saracele , dar fragede si deja mancate ! Multumesc pentru vizita ! Pupici si imbratisari !

      Ștergere
  2. Imi plac biscuitii, de multe ori am vrut sa mi cumpar o forma de scris pe biscuiti:), arta f fain. Si florile imi plac si brelocul:). Si cei mici tot bani sunt:)si eu imi mai iau intr-un penar si mi cumpar covrigi si cafea, dau si 3.5 lei de cate 10 bani...cam tot pe acolo:), trebuie scapat cumva de maruntis:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea draga ! Si eu urmaream de ceva vreme forma , si pt ca am gasit-o la reducere , am achizitionat-o , desi mi-as fi dorit sa am una, care sa scrie in romana .O sa scapam noi de ei , dureaza dar vom scapa . Felul in care a procedat m-a minunat , caci astia nu erau toti banutii ce-i avea , insa cred ca se cam saturase sa-i tot numere .Multumesc pentru ca ai trecut pe la noi .O saptamana cu liniste si spor in toate , draga mea !

      Ștergere
  3. Ce dulce e Buburuza ta, si ale mele tot maruntae au dar se de hirtie pe care ii pastreaza de pe la zile de nastere sau... de la bunica. Vrem receta de biscuiti ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea ! Da , da si la noi tot bunica se face " vinovata" pentru aceasta "abundenta " !!!! Dau reteta , cum sa nu ,cu mare placere ! Multumesc pentru vizita pretioasa ! Pup !

      Ștergere
    2. Iata reteta aici : casutagandurilormele.blogspot.com/2015/01/fursecuri-cu-unt.html .

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină