marți, 9 decembrie 2014

Dac-ar fi sa fac ce-mi place ...

  ... si sa iasa bani din asta ...
    
         

      ...atunci toata ziua as face numai decoratiuni  si accesorii pentru serbarile de la gradinita si scoala . As mesteri intreaga zi , facand diverse materiale didactice pentru diferite evenimente scolare , iar pentru sarbatorile de peste an ( craciun si paste ) ...nici nu mai incape discutie!
      Nu am nici o pregatire in sensul asta ...poate daca as face un curs de perfectionare , decoratiunile mele  ar fi mai  vandabile . Probabil ca si asta e o cauza , exceptand locatia ( un oras care nici spital nu mai are ) !
      Nu stiu , de unde provine toata inclinatia mea spre asa ceva , si nu-mi aduc aminte ,sa fi avut aceste preocupari, copil fiind . 
       Ma regasesc mereu visand , la un spatiu incapator , amenajat  cu toate materialele  si uneltele stranse  in timp, care acum ocupa  camaruta cea mica a apartamentului nostru , camaruta ce a devenit neincapatoare , dar plina de speranta . 
    Vreau sa cred  ca toate astea vor avea o finalitate , si ca se vor concretiza in ceva frumos .                 

6 comentarii:

  1. Nu te descurja singura!
    Daca tu nu iti dai o sansa, cine sa ti+o dea?
    Sa stii ca multe femei au pormit din simpla pasiune si prin intermediul internetului au ajuns la vanzari frumoase, la afaceri mai mari sau mai mici.
    Promoveaza+te cu incredere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incerc sa-mi pastrez optimismul , de cam 4 ani incoace , si mereu mi-am spus ca , ceva trebuie sa se intample, pentru ca altfel , la ce bun atatea sanse si posibilitati ,de a investi in asa de multe materiale.
      Ideea e ,ca atunci cand am prins si eu putin "cheag" - cum se spune ( pentru ca deja devenisem cunoscuta printre invatatori si prieteni ) , a trebuit sa las tot si sa plecam din tara . Si stim cu totii, ca " ochii care nu se vad , se uita ".Daca ar fi fost ceva mult mai conturat , care sa-mi aduca ceva banuti , poate nu mai eram nevoiti sa plecam .Cu adevarat , mi-a ramas doar internetul , insa nu pot face mare lucru de aici , iar aici faptul ca esti roman , nu-ti aduce prea multe beneficii.
      Nu voi inceta sa exist pe blogul meu de creatie , asa ca mergem in continuare cu speranta .
      Multumesc tare mult pentru incurajari si gandurile bune si te mai astept in casuta mea , cand vei dori !

      Ștergere
  2. Sa dea sa Domnul sa ti se indeplineasca visul! si sa faci lucruri minunate:* care sa-ti aduca tie si celorlalti bucurie:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Anca ! Imi aduc bucurie , drept este , insa investitiile mai trebuiesc si amortizate . Vom vedea ce curs va lua viata noastra in urmatoarele 6 luni .
      Te pup draga mea !

      Ștergere
  3. Gabriela,acest vis il am si eu de cativa ani buni.As face decoratini mereu ,dar cum zici tu sa le pot si vinde ,ca degeaba investesti atatia bani in materiale...eu ce-i drept ,nu am facut pentru vanzare, incerc sa mesteresc din ce am acasa,dar ma vad intr-o camaruta plina cu de toate si apoi un mic magazin ,un targ ,ceva...ce mi-as dori si eu un curs in acest sens.Hai sa visam si cine stie ,poate intr-o buna zi visele noastre vor deveni realitatece .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru gandurile frumoase ! Nimic nu e intamplator ...deci sa speram ca ceva frumos , tot se va intampla ! Multumesc pentru vizita ! Te mai astept !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină