joi, 6 noiembrie 2014

Luna recunostintei - ziua a 6-a !


       Astazi am ajuns la urgente ! Da ,un picior dureros si amortit ,care nu mi-a dat pace o zi si o noapte . Diagnosticul - flebita . La spital am intalnit si un roman , medic internist. Desi nu era treaba lui ,mi-a intins numarul de telefon si mi-a spus : "suna-ma daca ai nevoie de ceva !"     
        Pentru ce sunt recunoscatoare astazi ?!? Pentru romanii din strainatate , destepti si calzi , cu o inima cat lumea asta mare !Acei romani care au reusit sa invinga barierele discriminarii , care, desi plecati departe de "acasa ", nu au devenit egoisti si se mandresc ca sunt romani ! Acei romani intelepti , care nu blameaza tara , ci pe cei care o conduc !
sursa google




   Te rog Doamne ,ai grija  de ei !!

2 comentarii:

  1. Să-ti dea Dumnezeu sănătate, cât despre români, deşi trăiesc în ţară dintotdeauna şi mă confrunt cu toate neajunsurile şi neplăcerile zilnice, sunt de acord cu tine: sunt oameni minunaţi, calzi, iar unii dintre ei atât de omenoşi.

    Cele bune,
    L.T.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea ! Si tie sa-ti de bunul Dumnezeu putere , sa treci peste toate cu usurinta ! ....L-am intrebat pe tanarul medic, daca plecarea a fost o optiune sau o fortare de imprejurari .Mi-a raspuns oftand : " acasa am mama si sora si cumnat ...am plecat pentru ei si pentru noi ....lipsa banilor ne-a pus pe drumuri !"....Dureros si adevarat ! Pacat ....mare pacat ....!
      Iti multumesc pentru vizita si gandurile tale frumoase !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină