duminică, 23 noiembrie 2014

Luna recunostintei - ziua 23 !

  
      " Mititel infasatel 
        In scutec de bumbacel..."......... da, astazi sunt recunoscatoare pentru bumbac ! Am primit cadou o crenguta cu ghemotoace de bumbac !
            
                                     
  
       Cautand informatii despre bumbac ( ma interesa cum pot pastra cat mai mult crenguta sub aceasta forma) , am dat si peste aceasta pagina  ! O fi , n-o fi ?! Cert este ca ramane preferatul meu indiferent daca aleg un fir pentru impletit ,un articol de imbracaminte sau articol casnic !
       Mi-aduc aminte , ca si atunci cand am botezat buburuza , am cerut nanutei sa cumpere o bucata de panza din bumbac , simpla fara cusaturi , pentru ca  se spune  ,  ca vesmantul Domnului  Isus era fara cusaturi .  
              O saptamana cu spor tuturor !
            
   

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină