duminică, 16 noiembrie 2014

Luna recunostintei ziua a 16-a !

        Se poate sa multumesc doar pe jumatate ?......Eu asta simt pentru azi !   Vreau sa multumesc  universului pentru intrebari , insa  intrebarile au si raspunsuri , care la mine inca nu au ajuns , SI CHIAR M-A STRADUIESC  SA  AUD  SI  SERIOS  CA  NU  AM  STAT  DOAR  INTR-UN  LOC  !  La mine totul se opreste la nivel de constatare , cu toate ca am actionat chiar si spre directii cu care nu am fost mereu deacord , si chiar si in directiile  de care imi era frica !.....Nu sunt genul de om care asteapta de la altii ...asta o fi lectia pe care trebuie sa o invat?....Ce spuneam - alta intrebare !
              
                                       
                                           Astept ...sper sa vina curand !  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină