vineri, 14 noiembrie 2014

Luna recunostintei - ziua a 13-a !

      Aceasta postare o dedic unei  fiinte , ce are un loc aparte in inima mea  . Are 11 ani ,   cu un suflet  atat de bun , cat lumea asta mare si  cu  o intelepciune de invidiat .
       Este cel mai bun prieten al fiicei mele , cu el plimbarile au un farmec aparte ,si cel mai important  : IUBESTE  NECONDITIONAT .
       Aceasta fiinta minunata , este Atilut , un pitic luat de pe strada acum mai bine de 11 ani , care ne bucura zilele , care ne insoteste peste tot in lumea asta , pe care-l iubim nespus .
       Unii din prietenii nostri  , venind in casa noastra  si  stiindu-l inca de pe cand era cat o bucata de gresie , ne spun zambind : " mare noroc a avut cu voi ". Spun asta  avand in vedere masacrul la care sunt supuse aceste suflete . Eu mereu spun , ca noi am avut noroc , si ca este o binecuvantare in casa noastra , deoarece numai un copil mai poate face  ,ceea ce face el ,si anume sa scoata la suprafata tot ceea ce e mai bun in noi .        Este cel mai vigilent  paznic  si  cea mai buna bona  pentru copilul nostru , cel mai nepretention  si cel mai devotat suflet  !
        Luati un catelus  de pe strada si faceti-l membru al familiei voastre , respectati-l si iubiti-l cu inima ...el va poate arata  ce inseamna IUBIRE adevarata . Iar cand il veti vedea , cum se joaca cu copilul dumneavoastra , abia atunci veti intelege , cum se manifesta PRIETENIA in toata esenta ei .
         Chiar acum l-am intrebat pe sotul meu , cum ar descrie , ceea  ce inseamna Atilut pentru el . Mi-a raspuns promt si cu un tremur in glas :
                               " Cand l-am adus in casuta noastra,  in prima noapte a dormit numai langa gatul meu . El este o bucatica din sufletul si viata noastra !"
            Sunt  recunoscatoare pentru  MOSULICA AL  NOSTRU  si pentru  aceste  animalute minunate !
     
        
           P.S   -  Cu o mica legatura , fata de cele expuse de mine in aceasta postare , mi-a placut extraordinar de mult aceasta postare , cu precadere  finalul ei ! Nu cred ca putea fi expusa mai bine de atat , eroarea umana !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină