marți, 11 noiembrie 2014

Luna recunostintei - ziua a 10-a !

        Scriam aici despre ceea ce le oferim copiilor nostri ,dar mai ales despre atitudinea celor mari despre jucarii si joaca .
      Desi sunt adepta jucariilor facute dupa metoda "reciclam si refolosim ", am fost pusa deseori in postura de cumparator . Si nu ma refer la binecuvantata mingie si la nelipsita coarda , a caror calitate indoielnica , ne forta sa le punem pe lista de cumparaturi lunara ! Nu , eu ma refer la jucariile care nu fac doar zgomot , acelea care devin oarecum indispensabile , intr-un joc de rol.
      Daca afara ne jucam la gramada sau pe rand cu , bobul , paletele de tot felul si  (mai nou) pusca si cornete (  nu ,nu v-ati inselat  - eu am o fetita ), joaca din  casa , zic eu ca ar fi bine, sa fie ceva mai educativa .
       Si desi ,ceasul si calendarul naturii au fost facute in intregime de mainile mele , am considerat totusi  ca , in procesul de invatare al banilor , ar fi bine sa apelam la " casuta de marcat ", aducand astfel totul cat mai aproape de real .
     Cu toate ca ,noi  ne propusesem aceasta investitie pe lista  de craciun ( deoarece , comform planificarii scolare ,  lectia despre bani se aprofundeaza in semestrul  al II-lea ) , iata ca o reducere substantiala (ce nu era de neglijat ) ,ne-a dat planurile peste cap , si astfel cadoul a venit cu ocazia serbarii  zilei onomastice .
       Daca jucaria a incantat-o maxim pe dudulina noastra ,poate si pentru ca-si dorea foarte tare asa ceva , pentru noi aceasta achizitie a fost o ocazie excelenta, de a o invata despre bani , repetand astfel  si operatiile matematice .
      Deci , dupa ce am supus la vot ( asa, ca sa fim si noi in rand cu vremurile ) ,am hotarat ca pentru  azi ,  suntem recunoscatori pentru aceste jucarii - jucariile care NU FAC DOAR ZGOMOT !!!
                       Daca stiti si alte jucarii de acest gen , care ne pot ajuta sa invatam jucandu-ne, va rugam sa ne dati si noua de stire . 
           Multumesc si toate cele bune , dragilor  !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină