sâmbătă, 11 octombrie 2014

Toamna asta mi-am pierdut sufletul !!!!

sursa Google
  Se poate oare ca mintea sa accepte , dar sufletul ba ?! Adica ce fel de acceptare e asta ??  Sufletul mi-e plin de furie ! ACCEPTAREA nu vrea sa-si faca prezenta si in interiorul inimii mele. Acolo ,in inima mea e toamna .Desi e frumos si o  liniste ruginie mi-a cuprins trupul , in inima mea e un covor de frunze uscate ,iar un vant rece  le poarta in toate directiile ,lovind in peretii sufletului meu ca un uragan.Vreau sa simt ca traiesc iar ...dar din pacate vine iarna !!
            Update pentru fiica mea : nu, nu  am devenit depresiva . Este doar o analiza , un " inainte si dupa "  al unui ciclu de viata . Desi toamna are rostul ei , si desi imi doresc sa-ti fie sufletul mereu o primavara , te rog draga mea , sa fi pregatita si pentru astfel de momente , dar sa le treci cu usurinta , fara sa-ti pierzi sufletul !!!   Te iubesc nespus , frumoasa mea !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină