marți, 13 august 2013

Oare sunt egoista ?!

 In ultima perioada  am constat ca, folosesc foarte des "eu "!
  Nn-mi sta in fire , si nu ma caracterizeaza. Schimbarile din ultimul timp (drastice si categorice  din punctul meu de vedere), mutatul in alta tara , neputinta de a decide ,daca sa raman aici sau nu , dorul de "acasa" , de "al meu ",nu-mi ofera parca nici o scuza pentru felul de a gandi de acum! Am o familie , avem un copil , suntem impreuna in aceasta valtoare a vietii, deci , de ce nu gasesc o motivatie care sa ma ajute , ceva in care sa ma regasesc !? Chiar am ajuns ,sa ma simt data la o parte ,atunci cand mi se spune ca "trebuie"sa ma gandesc la copil , la viitorul lui , si ca viitorul lui trebuie sa-mi justifice deciziile ! Nu am gandit nicicand, ca un copil se poate realiza , doar daca parintii se stabilesc intr-o alta tara .Ba mai mult,o astfel de gandire ,pentru mine seamana cu o fuga de greu ( si in nici un caz , invers , ca daca nu vreau ,sa-mi cresc copilul in alta tara , EU sunt cea care fuge de probleme si provocari ! ) Pentru ca gandesc asa , am ajuns sa fiu catalogata , cum ca ,nu-mi pasa de viitorul copilului meu !!?...
     Pentru mine, niciodata banii nu au fost o prioritate , doar un necesar , mai ales ca am locuit la bloc ,dar chiar si asa , am trait simplu ,cu mancare gatita in casa , si petrecand foarte mult timp cu familia , mai ales cu buburuza noastra. In tara mea am avut  posibilitatea sa fiu mama ,sotie ,prietena , femeie ...de ce as schimba aceasta stare a lucrurilor !? Fiecare functioneaza intr-un anume fel , condus de anumite criterii, asta nu-l face mai putin implicat sau, ca nu se sacrifica . Si da , imi rezerv dreptul de a decide pentru copilul meu , in functie de ceea ce ma caracterizeaza , cu atat mai mult cu cat ,doar eu si tatal ei am fost in permanenta in viata ei ,fara bunici de serviciu sau bone cu ora , si Slava Celui De Sus , avem un copil sensibil, inteligent  si  creativ .Sistemul de valori oferit de o tara straina , se schimba drastic . Aici totul functioneaza fara a lua in calcul sufletul , credinta , AICI TOTUL E NUMAI O REGULA ,trebuie sa faci ce ti se spune ,  o inregimentare fortata , un sistem care te obliga din foarte multe puncte de  vedere .  Eu nu pot functiona asa ! Pentru ca sunt o fire creativa  si pentru ca imi place sa traiesc simplu , inseamna ca sunt egoista !? Viata mi-a dat tot ce mi-am dorit , si multumesc lui Dumnezeu pentru asta , si tocmai de acea nu pot crede ca,daca vreau doar liniste , inseamna ca trebuie sa plec din tara ca sa o gasesc , sau ca nu stiu sa ma sacrific ! A-ti trecut prin ceva similar ? In functie de ce criterii ati lua o astfel de decizie ?
     Ma rog ingerului meu  si Bunului Dumnezeu , sa-mi lumineze mintea si sufletul , sa pot lua o decizie buna pentru mine si familia mea !

2 comentarii:

  1. In orice tara ai pleca, pe Dumnezeu il ai, pe tine te ai, familia o ai. Restul le gasesti pe parcurs. Important este sa fiti sanatosi, sa fiti impreuna. Uneori din mutarile care nu promit prea mult obtinem cele mai minunate momente:). Orice schimbare aduce un suflu nou, lasa noul sa intre, asta nu inseamna sa uiti de tine, de traditiile si de lucrurile care-ti sunt dragi, de valorile tale:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Anca ,desi am scris aceasta postare cu un an in urma , acum cand am recitit-o , m-a izbit ca un traznet ! Am realizat cu stupoare ,ca tot in acelasi punct ma aflu! Unele schimbari ( mai ales cele pe care nu vrei sa le faci , dar pentru care viata nu-ti da alta alternativa) ,sunt greu de digerat. Pentru mine a fost o experienta urata ,care acum se dovedeste fara drum de intoarcere ! Inca astept si sper ,ca gandul cel bun sa vina in mintea si sufletul meu ! Ma simt extrem de onorata pentru vizita facuta si multumesc tare mult, mai ales pentru sfaturi ! Cu mult drag ,Gabriela !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină