marți, 6 august 2013

Departe de... acasa

Bine aţi venit in căsuţa mea virtuală ! Se spune că "ACASĂ" e acolo unde sufletul tău simte bucurie .Mereu mi-am dorit o casuţă mică la ţară .Departe de casă fiind , parcă acest gand mă macină din ce in ce mai tare .  Sper să ajung cat mai  repede "ACASĂ "....... Dar până atunci , cu paşi mici şi îndrăzneţi , o sa încerc să fac din "Căsuţa gândurilor " , un loc plin de bucurie si lucruri  frumoase .
                                    Vă aştept cu drag !!

2 comentarii:

  1. Acasa e locul unde te simti cel mai bine..alaturi de familie...am sa te vizitez aici , in noua ta casuta virtuala de cate ori voi avea timp ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc si te astept cu mare drag ! Va imbratisez cu mult dor pe toti !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Totalul afișărilor de pagină